Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

söndag 2 januari 2011

Nytt år med nya mål!

Japp ett nytt år med förhoppningsvis mer ork, vettigare mål och lika mycket glädje:)

mina mål detta året: Körkort och gå ner i vikt!

då skall jag sammansätta detta år som varit!

**Året började med att våran dotter precis kommit till världen!! 090930 Thea :) kommer ihåg att jag varit vääldigt trött början,mitten och nästan slutet av detta året!

**våran resa till egypten blev inställd pga askmolnet

**Theas kusin william föddes :)

**min farmor fyllde 90 år i somras:)

**började få magkattarr på heltid från i somras!! som jag fortfarande har!
där efter blev min rädsla för kräk en fobi istället. hade nöjt mig med rädsla tack

**Våran dotter fyllde 1år
** Jag slutade röka
**Jag började jobba igen

**Jag och Tobias firade 5års dag den 17dec


Ett år jag kommer minnas!!!

2 kommentarer:

  1. Hej skrutt!!! Tycker att din blogg är jättefin.
    Jag är så glad att du har börjat att jobba igen för jag/vi saknade dig så mycket när du inte var hos oss...
    Jag vet att du kommer att uppnå dina mål detta år,du e ju en kämpe!!!! Våran lilla "elev"..
    Pussar å en massa kramar Marie

    SvaraRadera
  2. Åååå min älskade marie!!!
    jag är glad jag med så kul att träffa er!!!
    tack111 gulle dig!!!

    kommer alltid vara din jävla elev :D
    puss på dig

    SvaraRadera