Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 10 januari 2011

Dag 8 Mina syskon

Dag 8 mina syskon

Storebror Henrik
vi har samma föräldrar och Henke är 4år äldre än mig.
för några år sedan skulle jag beskriva han sittandes framför datan med gitarren i handen.
Nu vet jag inte om gitarren finns så ofta i handen längre men framför datan kan man nog hitta han ganska ofta..
jobbar för det mesta i sin nystartade reklamfirma raket reklam:) är mycket stolt över min bror!!

Storebror Kenneth
Vi har samma pappa och kenneth är hmm gammal :P är inte exakt säker på år han är född
fy skäms!!!
Vi hade inte så mycket kontakt när jag var liten utan på min 18års dag sökte jag upp han och lyckligtvis bodde han i göteborg han med!!! träffades på hans fik som han då ägde och nu har vi bra relation och alla träffas ofta. Han och Henrik har speciellt fått bra kontakt!
Har en dotter som är född samma år som thea och har en till på g :)

storebror Mikael
Kenneths riktiga bror så vi har samma pappa:)
har inte träffat Mikael lika mycket han bor lite längre bort.. har två barn
träffade första gången efter ca 10år i somras 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar