Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

tisdag 4 januari 2011

Dåligt samvete

Thea har kommit in i någon period då hon fattat att om man skriker och kastar saker får hon extra mycket uppmärksamhet... den perioden kommer nog vara livet ut eller länge.... sen så vill hon ha extra mycket uppmärksamhet och en leksak är rolig i 3sekunder sen springer man till mamma eller pappa och skriker och vill upp i famnen.... min lilla älskling har dåligt samvete för att man inte räcker till!! jag får ideetorka när man gjort allt man kan komma på läst saga, lekt med alla leksaker men endå e det bara kul 5sekunder!! vad ska man hitta på??

har även dåligt samvete för att man längtar tills klockan blir läggdax för tösen så man kan få göra nån vuxen sak.... detta är inte varje kväll men händer ofta att man längtar tills nanedax...

är det nån mer som känner som jag? ush känner mig som en kass mamma just nu..... tjatig och nejjig gnällig morsa med hängbröst :(

2 kommentarer:

  1. hehe Hanna så där känner jag varje dag! Du är ingen dålig mamma inte!

    SvaraRadera
  2. tack hehe men ibland så känner man sig som att man borde vara en bättre mamma

    SvaraRadera