Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 3 januari 2011

30 dagar om mig :)

Varje dag i 30 dagar ska man skriva ett inlägg innehållande:

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 -Min första kärlek.
Dag 3 -Mina föräldrar
Dag 4- Det här åt jag idag.
Dag 5- Min bästa vän. Ett ögonblick.
Dag 6 – Min tro.
Dag 7 -Det här hade jag på mig idag.
Dag 8 -Mina syskon.
Dag 9 -Min handväska.
Dag 10 -Den här veckan.
Dag 11 -Vad hade jag på mig idag.
Dag 12 -Mina drömmar.
Dag 13 -Min första kyss
Dag 14 -Mitt favoritminne.
Dag 15 -Min favoritfödelsedag.
Dag 16 -Detta ångrar jag.
Dag 17 -Den här månaden.
Dag 18 -Ett annat ögonblick.
Dag 19 -Det här upprör mig.
Dag 20 -Det här får mig att må bättre.
Dag 21 -Det här får mig att börja gråta.
Dag 22 -Detta upprör mig.
Dag 23 -Det här får mig att må bättre.
Dag 24 -Det här får mig att gråta.
Dag 25 -Det här saknar jag.
Dag 26 -Mina rädslor.Mina ambitioner.
Dag 27 -Min favoritplats.
Dag 28 -Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 -Ett sista ögonblick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar