Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

torsdag 6 januari 2011

grrrrr

Nu lyckades jag själv få upp tre bilder på bloggen på ett ungefär hur jag ville ha det... jag fick använda mig av PAINT! förstår ni hur mycket svordommar jag lagt ner för att ingen annan som kan detta ville hjälpa miiig!!!!???? så fort man råkade göra nått så gick det inte att ändra tillbaka och det var bara att börja om på nytt.. men nu har jag lärt mig lite iaf så när jag har ork ska jag prova igen med nya bilder:)

men men då kanske ni är nyfikna vad jag fick för gåva av mig själv då eftersom bara JAG deltog i min tävling!!!

då kan ni få va nyfikna!!!!


men men kanske bara har mig själv som läsare..... eller så läser bara folk som heller inte vet hur man gör... ?


men men du som kanske missade min tävling... jag kommer nog på nått nytt att tävla om så småningom deppa inte ihop!!!!

så nu fick jag av mig min frustation som jag fick av pogrammet paint!!!!

2 kommentarer: