Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

fredag 7 januari 2011

Dag 5- Min bästa vän. Ett ögonblick.

Dag 5- Min bästa vän. Ett ögonblick.


Denna blir svår för ja har flera underbara vänner!
Men kan ta två ögonblick....

Ett ögonblick det är vinter och lite snö har kommit, jag blir upphämtad och vi åker norr ut.
det räcker med blickar och vi två förstår vad vi känner, tänker och hur vi mår.
vi älskar att skratta och skämta och ha roligt!! tänker på trippen till dalsland
ja blir alldeles varm intill henne och mår så bra!!! Muttis ILOVE YOU


Tänk att kunna säga allt till en person! En som faktiskt lyssnar och svarar! Man känner sig inte dum eller konstig! Tänk att vi två delade nått så fantastiskt att vi två väntade barn och kunde precis förstå våra kännslor! vi skulle tillockmed ha samma dag hahah men så blev det inte.
det enda jag inte sett av dig är schakira!!! jag har bara fått sett pytte små glimtar! henne vill ja snart se! I LOVE YOU!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vad jag blev glad nu när jag läste vad du skrivit :) Älskar dig oxå gumman & det blev ju en hel månad mellan våra barn :) Tack för att du finns, saknar dig & hoppas vi snart ses. Älskar dig. puss

    SvaraRadera
  2. aw du är så himla underbar! Älskar dig gumman! <3

    SvaraRadera