Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

onsdag 26 januari 2011

Läkarbesök

Idag kom jag äntligen iväg till vårdcentralen.....

fick vänta i ca 20 minuter och började känna lite små panik..
väl inne så va det inte alls som jag trott!! läkaren lyssnade riktigt på mig och tog mig på allvar!!! kännde mig inte alls dumförklarad!!!

Eftersom min medicin mot magkatarr inte hjälper ska jag lämna prover och göra en gastrskopi
då de för ner en kamera genom munnen och filmar..... ush jag blev livrädd!!! men man kan få lugnande innan om man vill...

sen ska jag bli "behandlad" mot panikångest

så det känns så bra att fått prata med nån som lyssnar och tar mig på allvar!!! Så nu kan det bara bli bättre hoppas jag!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt, vad har du för "problem"? jag har försökt göra den undersökningen tre gånger, berätta gärna hur det går.

    SvaraRadera
  2. Menar du med magen sara? har du inte fått nått svar genom undersökningen då eller har du drabbats av panik? vill veta så mycket som möjligt om undersökningen!!!! är jätte rädd för att jag ska kräkas när de gör den....

    SvaraRadera