Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 7 september 2009

Vattengympa!!

Igår var jag på dop!! Min brorsdotter Elsa döptes :) Hon va så fin å lugn hela tiden!! Tyckte bara inte om solen så mycket när den kom i ögonen!!Hihih En mycket vacker tös iaf!!!
Så efter en hel dag där var mina fötter som två klumpar!! Fick nästan inte på mig skorna när jag skulle åka hem :(

Idag var jag hos Bm! Trodde hon skulle skälla på lillgrodan för att h*n inte vänd sig med huvudet ner än men tänka sig!!! Huvudet låg ju redan ner!!! Å ja som trott det va huvudet som va där uppe å tryckte så var det bara rumpan!! hahah va fel man kan ha!!
Men nu pustar jag ut! Skönt att slippa åka in på vändningsförsök!!
Så det firade jag med en meny från mc donalds hihih jätte gott!!!! Nu har jag packat bb-väskan halvt också!! Det fick plats jätte mycket i den nya skötväskan som jag köpte på ullared! Bara mina kläder å så som ska med men annars tror jag att jag fått ner det mesta och viktigast!!

Nu ska jag åka på gravid vattengympa!! Det är sååå härligt man känner sig så lätt som en fjäder!
Sen har vi nästan 30 minuters avslappning också! Det skönaste av allt! Då ligger man å flyter med magen upp i vädret! Jag och alla andra stormagade tjejer! hihihi så det är värkligen värt alla pengar att gå på det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar