Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

fredag 11 september 2009

Ont!

Idag har jag försökt att städa.... Men Sally tyckte inte att det va kul! Hon rev ner och jag plocka upp, hon river ner och jag plockar upp... gnäller och busar! Suck!!!
Sen så följde jag me min mormor och titta på en lägenhet som hon kanske ska flytta till! Fin och rymlig! tror den passar henne jättebra!

Har jätte ont i mina fogar!! :( Speciellt fogarna fram! Gör jätte ont att gå och förut va ja tvungen att springa efter sally som skulle rymma men aj va ont det gjorde!! fick stanna och skita i hunden.. som dock kom tillbaka för att kolla va jag höll på med när ja bara vände! Hon trodde la ja lekte me henne!

Så nu försöker ja städa lite till... men det gör så ont så jag vilar en stund!
Idag ska vi äta från bordsgrill! grilla massa saker å smälta ost å sånt där!! Muuuums va gott och potatisgratäng till med massor av vitlök:)
Idag känner jag mig frisk också! Härligt! Skönt med fredag å ha älsklingen hemma hela helgen!!'¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar