Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

onsdag 2 september 2009

2 September

Japp, mitt andra inlägg:) Börjar få kläm på detta hehehehe :)
Vaknade 11 idag:D tjoho!! Telefonen ringde och de lät som nån tant som först ville sälja cd-skivor men när jag inte ville ha det frågade hon om jag ville ha väskor... ??? Men det va bara grannen Johanna... kul.. Jag fattade ingenting heheh trodde stenhårt på att det va nån jobbig tant!! Så nu ska jag städa.. Här ser ut som .. få se bara hur mycket ja orkar. Johanna, hon som ringde kommer snart upp och ska hålla mig sällskap :)
Kommer tillbaka sen så får ni se om ja städat eller om ja somnade i soffan...


Japp nu va det färdigstädat för idag!! Hann inte göra så mycket synligt dock men köket blev iaf helstädat! Alla lådor rensade! slängde jätte mycket bestick å slevar å sånt!! Många smulor också! :) Hehe sen så renade jag hela skafferiet!! va mycket saker man har!!! Massor av påsar med kanske två matskedar mjöl eller socker i... att man sparat på det??? Så nu fick de sina egna burkar att ligga i:) Slängt kanske 7 soppåsar!!! Överfulla med skräp i! Så nu måste man åka och handla för det ser så tomt ut i skåpen..... hmmm Sen blev det fritterade vårullar med curry sås och ris till middag! Jätte gott!

1 kommentar: