Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

torsdag 3 september 2009

50 Dagar kvar :)

Idag fick Sally vara hemma med mig! Nu springer hon runt och leker med en boll för sig själv och piper för att jag inte leker med henne :)...
Får leka snart med henne!
Va ute förut och då fick Sally leka på ängen med en annan hund! Så nu får hon lugna sig!!!
Japp nu är det bara 50 dagar kvar!! Äntligen börjar det närma sig!!! :)

Tog en bild på mina fötter sett från mitt perspektiv! heheh ser ju bara tåspetsarna!!
Nu håller jag på att skriva en lista för vad som ska packas i BB-väskan... haha känns som man ska vara borta en vecka när man ser allt man ska ha med sig!!! Hur ser det ut att komma med en stor resväska??? Så möter man nån som frågar om man ska resa.. - nä vi ska bara föda barn..?!? hehe vi får se va som kommer med.. kanske inte hinner packa den ens innan det är dax att åka in,..??
Nå va tror ni? Blir det en flicka eller en pojke?? Jag har varit helt på en tjej men nu börjar ja känna annat... eller ja vet inte men nu är jag inte helt säker som innan utan det kan bli vad som hellst!!!
hihih






2 kommentarer: