Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

tisdag 15 september 2009

Sjuk igen :(

Förkyld igen:( Blev ju frisk en dag!!!! jaja bara det går över snart så!!!! Har ju hellre en förkylning nu än när lillgrodan ska komma ut!!! Vilket jag hoppas på att det sker snart!! gärna om 2 veckor!!! då skulle det vara perfekt!! om bebis nu är klar att komma ut då!!!

Idag vaknade jag när Tobbes klocka ringde vid 6 eller när det va... pigg, jätte träppt i näsan och ont i kroppen. Så ja gick upp ja med och kokade lite te och gjorde macka!! Sally fick åka med Tobbe idag så jag skulle få sova.. Satte mig vid tvn och tände lite ljus :) va ju jätte mysigt men ja fick en höst känsla när det va jätte svart utanför och svinkallt!!
Sen gick ja och bada som vanligt:D Somnade gott om och vaknade vid 11 :D Sköönt!!!!
Men nu är jag trött igen så ja får nog lägga mig en stund och sen skall jag baka:) bröd eller bulle jag vet inte... ska baka både och i veckan hade ja tänkt för jag har jäst till både och!
Langos ska ja nog göra nån dag me!!!
Men nu känner ja ju inga smaker så det är inte kul att laga nått gott så smakar det endå ingen ting!!


VARNING FÖR KLAGANDE TEXT!!


Känner mig ganska ynklig nu! hehe är så trött på att ha ont i kroppen av foglossningar och svullna händer och fötter, trycker överallt i magen och svårt att andas!! Sen blir man förkyld på detta och har ännu mer ont i kroppen och täppt näsa!! :( så skönt att få klaga lite!!!


KLAGANDE TEXT SLUT!!!


Saknar min kära vän Johanna :D Va nu över en vecka sedan vi träffades!!! om inte mer.. nu måste ja fundera.... hehe saknar dig jätte mycket iaf!!! :) Du är underbar tjejen!!!

Tack för att du finns!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar