Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

tisdag 1 september 2009

1 Inlägget den1 Sep



Hallå:)!!

Okej nu har man skaffat en blogg :) Kanske fattar jag hur man gör denna gången!!
Idag har jag vart hemma hela dagen och bara slappat! Sally har vart med Tobbe på jobbet nämligen!

Fick sedan för mig att rensa mina stackars rabatter som var täckta med ogräs!! jag hann kanske en kvadrat meter å sen va jag helt slut, ont i ryggen och arg så ja gick in igen:) hehe men jag försökte iaf!



Är hungrig nu med men jag har ingen aning vad jag ska äta!!


Lillgrodan i magen bara knör och knör med huvudet upp i revbenen!! Kan h*n inte vända sig snart!!!???? Hoppas det iaf!! Har ingen lust att åka in för vändning!!! nope!!

Så nu ska ja fortsätta att titta runt hur man gör på den här sidan:) kanske återkommer senare.. ? om jag nu inte tröttnat på att blogga för att jag inte fattar hur man gör... :)



Hej igen:) Nu har vi ätit och är mätta och glada:P Kanske inte Tobbe för han brottades med Sally om maten i papperskorgen heheh Sally vann för Tobbe fick stå och plocka upp ris m.m på köksgolvet hihihi











1 kommentar: