Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

torsdag 3 februari 2011

Om veckan..

Jag har haft fullt upp med den adnra bloggen om bröllop så det är därför jag vart seg här :P
gå gärna in å läs den vettja!!!!
tipsombrollop.blogspot.com



Nu har jag iaf börjat med mina tabletter idag och så får vi se hur det går med det... det tar ca 3veckor innan de ger effekt och de första 3veckorna får man oftast förhöjd ångets... men man brukar klara av det rätt så bra eftersom man vet varför.....

hoppas hoppas.....

Thea blev förkyld och i fredags fick hon svårt att andas så vi fick åka in... blev genast bättre och vi fick åka hem.. nu e hon snorig å hostig men lika pigg som vanligt!! mitt hjärta :)
sen smittade hon mig men jag klarar mig!!!!

Sen vill jag säga grattis till amy som fått en son till:) all lycka till er!!!


Vill även skänka många tankar och styrka till en familj som behöver all kärlek och styrka!!! Älskar er!! Ni är starka


Mycket har hänt det senaste veckorna och hoppas hoppas att det vänder!!!!!!!






2 kommentarer:

  1. sertralin krka har jag börjat med... men börjar ångra mig... tänk om vi vill bli gravida snart??!!!

    SvaraRadera