Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

fredag 4 februari 2011

hmm

Tog ju en tablett igår... fick med en gång bubblig mage... sen läste jag innehållslappen och där står att man inte hellst skall andvända i samband med graviditet... efterson det tar ett bra tag innan man märker av tabletten och sedan ska använda den minst i ett halv år och sen att det kan ta månader att trappa ner med tabletten betyder det att graviditet inte är så tänkbart det närmaste året... så näpp jag la av med den skiten.. :D


jag testar utan tabletterna ett tag så får vi se vad som händer... ska få tips och råd av psykologen och håller tummarna att hon har bra tips...

akupuinktur å sånna saker har jag med hört talas om... nån som vet???


Har även testat den så kallade andas i ruta för att ev avbryta en attack och det hjälpte men ush så svårt det var när man väl behövde andas... man måste nog öva mycket innan


2 kommentarer:

  1. är du gravid?
    Jag åt citalopram under graviditeten.
    Att andas i en fyrkant är så där, prova trekant i stället. andas in, håll, andasut och andas in direkt26

    SvaraRadera
  2. nej men vill kanske bli inom ett år... och då man ska äta dessa i ca ett halvår och det sen tar ett tag innan man kan sluta med dem.. så därför :) hur e citalopram då?

    SvaraRadera