Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

fredag 18 februari 2011

Danmark

Danmarks resan.
Vi började med att gå upp till buffen och äta frukost:) jätte gott och mjukglass till efterätt :D
sedan gick vi ner och spelade lite granna tittade i affären och sen satte vi oss och drack öl:)
När vi kom fram badade vi och sen åt karibisk buffe som va sådära... den va jätte god å så men när jag blev mätt började jag känna lite små panik... så vi gick och badade igen hahah
bada bada bada...

nästa dag va det jätte blåååååsigt och båten gungade.. jag som även är lite sjösjuk... när vi kom upp till buffen som hade kräftor bla som jag ääääälskar blev ja för yr så ja lämnade stackars tobbe att äta sin mat själv och jag gick ut och luftade mig...
senare var jag vrålhungrig så beställde en räk macka.. och alla va nöjda och glada igen

hade en mysig helg med älsklingen!! men å va man saknade lillan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar