Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

söndag 22 november 2009

Nu kan ni kommentera

Nu kan alla kommentera min blogg!!!!! är kul att läsa så skriv gärna en liten snutt när ni tittar förbi!!! :)


Bingolotto ikväll! vann en ny lott!! hahaha Jennifer kom hit å spelade med mig!
Idag har Johanna varit här med sin man och sina två underbara söta barn:D Fika som vanligt!! har alltid hemskt trevligt
Igår överaskade tjejerna mig med en försenad baby shower som skulle blivit av fredagen eller lördagen efter att Thea föddes men som sagt hon föddes på ons så det hade ju inte gått att ha den då :) ville så hemskt gärna ha den även om ja inte va gravid längre så i lördags blev den av!! Hade såååå kul!!!
Tack alla söta!! Även ni som skulle kommit på den riktiga!! Ni är underbara!!! ♥♥♥


Nu är det nane dax för mig å min dotter.. tippar på att min gubbe ligger å snarkar redn i soffan... får se hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar