Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

fredag 27 november 2009

En dag på stan

Inatt sov pärlan till 3 och sedan åt hon från bröstet igen och somnade vid halv 5 och vaknade vid halv 8 :) Skönt!!
Bestämde mig för att börja gå ut på morgonen och gå så jag gick upp och ut!!!! Tänka sig!! Jag och sally tog en mycket rask promenad så svetten rann i kanske 45min :D så hemskt skönt var det!!! sprang en bit också!!!! så sedan att sallys hundvänner va ute på ängen å hon fick leka av sig lite:)

Bvc två månaders läkar kontoll:D 4400g nånting och 56cm :) Allt såg så bra ut så!!!

Sen åkte vi till kungsbacka och åt sushi men tobbe åt mc mat :) 0ch blev sedan in skjutsad till stan där jag mötte min vän Fiffi och vi fick shoppat lite smått å gott :)
Thea fick en jätte fin klänning av Fiffi :) Sen köppte ja två pyjamas :)


Kom hem och vi skulle snabbt åka till kba för att köpa en bröstpump men nä då stängde babyproffsen klockan 18 och vi va där 18:15 suuuuck å apoteket hade inte den jag ville ha så det blev en påse godis i stället hahahha och kålpudding till middag när vi kom hem...
Tog oss sedan ett bad men Thea ville inte ligga själv i vagnen nä utan hon ville me va med!! så ja vi satt där alla tre å knödde tills vattnet va kallt hehe tog några fina svartvita kort på oss:) men dom visar vi bara till de vi känner ;) hihihih
Thea kissade på pappa ihihihih

så det va min dag de!! puuuh nu vill ja sooovaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar