Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

lördag 4 december 2010

Viktväktarna

Jepp är nu inne på dag 3 med viktväktarna!

Än så har jag inte märkt så mycket skillnad så klart mer än att jag verkligen tänker innan jag stoppar i mig så jag inte ska behöva gå hungrig resten av dagen sen... heheh

Är medlem på viktväktarna online och har all tillgång till poäng och min viktkurva
mitt mål är att gå ner till 65kg det är det första målet sen får vi se vad som händer på vägen:)
Det är lite svårt nu i början att hålla reda på vad som inte är bra och vad som är lite poäng.
jag har 29 pro points som jag skall göra av med varje dag. sen har jag en vecko bonus som jag använde tex igår till en krogrunda:D:D sen kan man få pro points av att träna som tex en rask promenad ger 1pro points på det viset blir jag mer motiverad att gå ut oftare!

Mål:65kg eller storlek M
Nuvarande 74kg och storlek L ibland XL


Så dennna bloggen kommer nu för tillfället handla om mig ! specielt om min viktminskning
tänkte va lite ego ett tag! :)

1 kommentar: