Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

fredag 17 december 2010

Tävling

Japp nu gör jag en egen tävling!

Pris måste ju finnas i en tävling! Priset är en nyårsklapp från mig til dig på posten!

Tävlingen går ut på att du hjälper mig att designa min blogg en gång:)
mina krav:

*Jag vill ha en signatur efter varje blogg inlägg typ Hanna i skrivstil
* jag vill ha ett kort längst upp bakom min bloggs namn ett som passar in som inte blir baaaaouta stort som när jag själv ska lägga in det!!

Sen kanske nått mer kort nån stans i bloggen men det får du bestämma själv :)

hoppas nån vill vara med å tävla! skriv då din mailadress i detta inlägg!!!!
frågan är bara vågar du? hihiihih man vet aldrig vad som dyker upp på posten;)


kraaaaaaaam ps tävlingen startar nu och håller på tills nyår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar