Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 6 december 2010

Hungrig

Trodde jag skulle klara mig på en portion idag till jobbet men aj aj tog med mig en kyckling filé med tomatsås och broccoli men tänkte inte på att jag skulle äta middag här också började nämligen kl 12 idag.... Så på hela dagen har jag använt 7 points av mina 29 jag har dagligen

Sitter nu och är sjukt hungrig haha å inget har jag att äta här heller....

Har utmanat mig lite genom att ätit mindre points för att gå ner snabbare men kanske är dumt.... Men har iaf inte gått hungrig på dagarna utan ätit nyttigt typ men när jag slutat ska jag få i mig lite poäng hahah bara jag kan hålla blickarna borta från mc donalds på vägen hem......

Men vi får se.... Har ju poäng som räcket till en burgare haha har redan kollat upp hur mycket poäng big Mac har tsssss. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar