Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

söndag 23 oktober 2011

Mammakläder

Tyvärr har de flesta butiker slutat med "mamma"kläder så man får leta bland alla kläder och prova sig fram.... Det tråkiga är att det är dumt att byxorna med hög mudd är så supersköna för magen och att det inte finns överallt längre.
här kommer lite alt som jag själv vill ha till mig och min stora mage :D:D


Lindex Shop Online - Klänning
Lindex 499kr Generous

Denna vill jag ha till jul!!! tänk va fint med en stor gravidmage :) hihih perfekt att amma i sen när bebis väl kommit!! :D vill man kan man ju piffa upp med ett svart skärp runt magen :)



Lindex Shop Online - Klänning
Lindex 399kr
också jättesöt! en klänning jag absolut skulle använda efter min gravidmage!!! Den ser ju lätt att amma i också!!!



Lindex Shop Online - Cardigan
Lindex 399kr
Denna vill jag ha!!! perfekt att man kan ha den öppen eller knyta åt den runt magen!!! myyyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar