Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

söndag 23 oktober 2011

Denna veckan

Denna veckan började med...
måndag:) lämna liten, vattengympa tobbe hämtar upp mig ihop med thea och vi åkte till ögonläkaren.. åt luch och tobbe lämna av oss och åkte och fortsatte jobba....
Tis.. har jag glömt av....
Ons... öppnaförskolan..hem sen till mamma och pappa efterson onsdagar är mormordagen vilket betyder att mamma slutar lite tidigare:)
Tors Lämna liten och sen somna på soffan... jossefin kom och hämtade upp mig och vi åkte och köpte fiina blommor till min framsida och planterade så fint:) sen kom Therese med söta Tintin och vi fikade och mös hemma hos oss:)
Fre Öppnaförskolan, gick hem till Therese, köpte räkor och ostar och hade fredagsmys :D:D sååå gott!!!! ihop med jossefin och charlotte:)
Lör.. åby äventyrsbad med våran familj och cissi, jonas och william:) jätte kul! lunch på franks muuuuuums och sen middag hos mamma och pappa :D:D gottttt!!!!
Sön mys hemma och ute på baksidan med kians familj grillade hamburgare även mitt kusinbarn Hugo kom och sällskapade oss!!! :D:D sen gick ja hem till charlotte och baka och avslutade dagen med ett sminkparty som charlotte ordnat!! blev även jätte fint sminkad av charlotte!!!! Underbara vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar