Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 17 maj 2010

tjo ho

Idag känns som en sådär dag... vet inte varför men känner mig inte på jätte bra humör..... humm blir nog bättre sedan:)

Fick reda på att tobbe ska jobba i helsingborg i sommar i två veckor..... han kommer hem på torsdagarna och åker väl på söndagar... fyyy hur ska ja klara mig? sova själv och äta själv och ta hand om Thea och sally helt själv.... fyy!!!!! nä thea kommer få sova brevid mig i våran säng haahah så blir det!!! eller så får vi flytta hem till mamma och pappa hahahaha nä men vi får la se....

Kanske ska skaffa ett sånt här lakan fast med tobbe på då......




3 kommentarer:

  1. Äh... det där kommer du att fixa galant!! & du kommer ju säkert att få sällskap under ngn middag skall du se! Jag är ju ledig så vi får väl bjuda dig & Thea på en riktigt smaskig middag under de 2 veckorna!!!

    Hoppas ni har haft en underbar dag i simhallen!! & det där lakanet..hahaha...rätt häftigt men vette fasiken om jag velat ha i sängen...hade nog känts konstigt att vakna med det brevid sig hahaha!!! Nu blir det till att laga middag här & leka lite med mina små men vi hörs ikväll gumman! Älskar dig!!! //Johanna

    SvaraRadera
  2. Det fixar du :) Vill du så får du sova uppe på vårt land :) Finns ju ett egen hus till dig där. Så kan vi busa och ha kul hela dagarna och bada och ha oss

    SvaraRadera
  3. Johanna: Åhh middag hade vart gott speciellt din :D jo men vette fan om ja klarar det.... ush har sån ångest..... men tack för ditt stöd <3

    Amy: haha ska ni me va där då eller blir ja ensam ute i skogen?? hahah men kanske kan följa me upp nån da och titta hur ni har det.... :)

    SvaraRadera