Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 3 maj 2010

finbesök

Idag kom vännen Johanna med sin goa familj!!!
hahah först så sa ja att ja inte hade nått till fikat men de vca okej sa hon.. när de kom va kaffet slut hahah men tur va hittade ja glass och cola vi kunde fika på istället:D
Min älskade vän!!! du är guld värd!!! massa pussar till dig!!!!

Thea har fått en tand!!! eller aa den e på väg upp iaf!!!
stackarn hon är så dålig i magen!!!
hoppas att den kommer upp snart så hon blir bättre!!!!!!

Har mått illa ett bra tag nu och så fort ja åkt buss eller tåg har ja fått lite panik för man inte får spy där så mår ja sämre! gick ner till vårdcentralen och fråga va de va för fel på mig och svaret va magkatarr och eftersom man mår illa lite hela tiden har jag gjort det värre själv när ja åkt buss å tåg eller e på ställen man inte får spy på!! så nu sitter det mesta i huvudet och tror det släpper nu när jag kan slippa att må illa......

hoppas hoppas!!!!!! hatar att må illa!!!!!


2 kommentarer:

  1. Ja men kaffe kan vi ju dricka hem :) Huvudsaken till att vi kom var ju för att jag/vi saknade dig & Thea..ja de andra två oxå men ingen av de var ju hemma :(
    Du är bäst gumman & jag hoppas snart att du kommer må bättre. Så ska vi ta oss en utekväll men först en solning så vi ser bruna & fina ut :p

    Älskar dig gumman!!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det finns ett problem bakom bussåkande iaf!!! :D

    SvaraRadera