Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

tisdag 23 mars 2010

Thea har flyttat

in i sitt egna rum!!! första natten gick jätte bra då hon somnade sju och vaknade vid sju igen... andra natten grät hon precis när hon la sig i rummet men somnade snabbt igen och bara vaknade nån gång och ville ha nappen....
och i natt då.... hon somnade med en gång för hon va jätte trött men sedan när jag somnat så sätter hon igång.... vaknar jag går upp och ger nappen... och samma sak kanske 10 ggr under nattens gång.... antingen är det för hon inte känner sig trygg?? eller för att tänderna är på väg då hon har varit jätte gnällig denna veckan... eller vad är det annars?????


Idag var jag på öppnaförskolan med maria och amy! jätte mysigt!!

vi hade sång stund och fikade!

sally fick va ensam hemma :) och hon hade vart så duktig!! mitt lilla lurviga troll!!!

Vill att badrummet ska bli klart snart!!!! blääääää








detta vill jag ha i mitt badrum:
















2 kommentarer:

  1. fint ni kommer få när badrummet väl är klart!! Thea vänjer sig snart vid eget rum ska du se! Tack för trevlig dag idag

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att hon kan sova i sitt rum :) det är ju klart att det kommer ta lite tid innan hon vänjer sig helt :)

    SvaraRadera