Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

lördag 13 mars 2010

Nygaddad

Godmorgon alla glada!

Igår tatuerade jag mig :D bild kommer aldeles snart :D Theas handavtryck på min handled!!
va precis så den fick plats haha hon har fått så stora händer! hihihi
Ont gjorde det men inte så farligt för jag kunde ju endå se när han höll på så jag visste ju hela tiden på ett ungefär hur lång tid det va kvar... men skönt e det ju inte!!!!!!!!!! ush
45min tog det bara så jag höll ut!

Älskar den!! Thea har gjort ett mycket fint avtryck på mig som alltid kommer sitta kvar!!! <3

Snart skall vi åka och titta på Tobbe som ska spela kupp idag... Jag, Thea och Cissi! ska bli kul och skönt att komma ut lite.. sedan så ska vi hem till Johanna med familj och fika och efter det kommer Sandra och Emil hit på middag...
undrar om vi ska grilla???

2 kommentarer:

  1. Wiihoooo!! Du kommer hit idag!! Eller rättare sagt NI kommer hit :)
    Tror jag att du är nöjd med din tattoo...:p Hoppas det riktigt sved på dig hahahaha (inte alls avis) Men å andra sidan så har jag min smärta kvar att vänta på hihi....8:e gången gillt!!! Hahaha.... å jag som aldrig mer skulle gadda mig efter sista hehe...

    Ja ja...vi ses sen gumman!!! Har saknat dig så!
    Älskar dig för den du är & ändra dig aldrig tjejen!!! Puss //Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack gumman älskar dig med!!! du är bäst!!!
    hade så trevligt hos er!! som alltid i erat sällskap ;)
    ja det sved som faaan hahaha

    SvaraRadera