Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

måndag 4 januari 2010

Trött som bara den!!!






Trött dag idag känner ja!

Dan började med lite bus! Trollungen va på strålande humör på morgonen och vi busade lite :)

Sen skulle vi hämta ut min mobil som vart fuktskadad men hade sånt trygghetsavtal så det skulle inte va några problem...... nä då!! det fick man attans avslag på!!! 460 kr nått sånt skulle ja betala för att få ut mobilen??!!! ringde till försäkringen som sa att vi får avslag på det därför att jag inte kunde ge nån ordentlig anlening varför den va fuktskadad... ???? jo sa jag jag har sagt att jag haft den i fickan ute i regn.... men det räckte tydligen inte för jag kunde inte ange vilken dag det va.....
de skulle ringa upp mig senare vilket de inte gjort.... trött jag blir!!!!!



aja sen köpte vi en bumbo stol till lillgrodan :) hon satt väl sisådär iden så vi får nog vänta lite till innan hon kan använda den :) En röd blev det med ett litet bord till!!!
Sedan åkte vi och storhandlade mat på coop och när vi kom hem va vi så trötta och goa :) Trollungen började bli grinig och trött och har nu äntligen somnat en stund vid 22 tiden.. få se hur länge hon sover:) heeela natten hoppas ja för jag behöver lite sömn!!!! Imorgon ska ja till tandläkaren och ta bort stygn aaaaajjjjjjj hahah nu e lillan vaken:)






Mammas lilla tröttis!! Bilderna är tyvärr inte för idag men häromdagen :) hon ser nästan lika dan ut hihihih

1 kommentar:

  1. Härligt med bumbo. leo fick en i julklapp. sitter helt ok i den nu :)

    SvaraRadera