Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

tisdag 5 januari 2010

Godmorgon

Lilla sessan sov till halv 7 och somnade sedan om igen!! så härligt!!!!

Idag ska ja till tandläkaren och ta bort styngden.. Har nämligen opererat bort en visdomstand som växte på en annan tand typ... den hade inte kommit upp än så de fick gå in å såga ut den.... ush va hemskt de va men lilla jennifer va med och klappa mig på benen hahaha!! underbart!
Men idag är det inte lika farligt så tobbe och lillan får följa med in:)

Hatar tandläkaren!!! men min va faktiskt snäll hon sa åt mig att andas :D puuh undra hur de annars hade gått......?

1 kommentar:

  1. Hejsan tjejen.... hoppas det går bra för dig nu när du skall ta bort stygnen. Håller tummarna & tänker på dig! Söt den lilla bumbo stolen var & jag hoppas sessan kan sitta i den snart..:) Praktiskt!! Saknar dig redan & jag hoppas vi ses snart igen!! Massor av kramar....älskar dig! /Johanna

    SvaraRadera