Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

onsdag 15 februari 2012

Ensam med två barn och en hund

Morgonen började hektiskt fasten jag hade lagt fram kläder och saker som vi skulle ha med oss.
Thea kom upp till oss i sängen (mig och Ludde) och vi tittade lite på bolibompa morgon och vi tog på oss och jag matade ludde till och från. Sen gick vi ner och jag la ifrån mig ludde i vagnen och där började skriket.... skyndar mig att ta fram frukost och springer mellan köket och vagnen tills thea har ätit upp och jag märker att jag inte hinner äta...

Ammar lite mer samtidigt jag läser bok för thea. sen går vi!
Resten av dagen är underbar! Ludde var på sitt första bvc besök (förutom det vi hade hemma hos oss) och han har gått upp 250g :D bvc tyckte inte alls han såg ut att vara två veckor.
Tittar på när thea vägde samma som Ludde... 8veckor.... hihi så han växer så det knakar min son :) behöver inte vara rädd att min mjölk inte räcker till!

Sen har ludde sovit 2 eller 3 timmar mellan varje amning!!! han har varit så nöjd idag!! det känns som reeeeeen lyx! innan har han ju bara skrikit å skrikit å hängt vid mitt bröst!!!


Denna dagen har varit underbar och jag trivs mer än väl att vara tvåbarnsmamma till mina älskade underbara barn!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar