Följ bloggen med Bloglovin

Follow Hanna Johansson

torsdag 3 december 2009

Pepparkakor och hundar på rymmen

Idag skulle jag och Cissi baka pepparkakor.... när tobbe skulle åka iväg och ta jayson med sig så hoppade sally på dörren som då öppnades å hundarna passade på att gå ut... snabba som sjutton va de!! kutade runt på gården upp till vårt gamla å kom sedan ner igen... omöjliga att få tag på så fort de såg tobbe närma sig kutade de iväg igen.... åååhh men sen så hittade jag sally som stannade. Båda hundarna hade skurit sig på trampdynorna!!! sallys tass va lite röd av blod men inget allvarligt.... lindade in den en stund :) hon lyfta på tassen titta på mig å bölade lite som mamma titta... synd om mig....

Ja å sen när de åkt så va vi tjejer kvar i huset å skulle fortsätta.. då började Thea.. ville ha mat, inte ligfga själv m.m. å sally skulle ut å bajsa..... sen efter andra gången kissa.. så det blev inte så ro fyllt vi tänkt oss...


Tog mig ett bad förut fick lite nya krafter:) tobbe ska spela hockey ikväll så vi ja å cissi ska sitta här å hänga heheheh :)

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha...visst är det härligt med familjeliv :)
    Här hemma är det fullt ös just nu, eller nja. Tyra ligger i sin vagn nöjd & glad & grabbarna spelar fotboll. Jag ska vika tvätt, bakar maränger & försöker få tag på min tatuerare... nu skall den 8:e pryda kroppen :p
    Ser framemot Lördag oxå tjejen!! Skall bli roligt!!

    Sen kan jag hjälpa dig med bloggen kanske :s
    Eller om vi kanske kan komma på ngt bra tillsammans...vi slår våra huvud ihop :)
    Vad tycker du om det?
    Hur mår Thea & gubben annars??
    Mina mår bra..lillan väger ju mkt nu!! :o stora tjejen!! Hihi....Men hon har ju ngn att brås på :p
    Ringer kanske senare ikväll eller så slår jag en pling imorgon.

    Massor av kramar till världens bästa tjej!!! /Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja hjälp mig gärna med bloggen:D fattar ju nada me sånt här!!! vad lilla vuxit idag då:) längtar med till på lördag!! Jo tösen har nu vart vaken i måånga timmar å somna nu... hoppas hon sover en bra stund iaf:) va kul att du ska tatuera dig nu:) längtar till ja orkar me en:) hur mår du då? massa kramar tillbaka till dig!♥

    SvaraRadera